Skip to content

Garantie

Wat valt er onder garantie bij hooistomer.nl?

  • Transportschade gemeld binnen 24 uur na ontvangst
  • Schade aan de stomer binnen 6 maanden
  • Schade aan de kabel binnen 6 maanden
  • Schade aan de unit en slang binnen 12 maanden

Helaas zijn er ook uitzonderingen:

  • Schade door onjuist gebruik.
  • Manipulatie van derden op het apparaat. Bij het openen van de stomer of iets dergelijks, vervalt de fabrieksgarantie.
  • Reparatie door derden.
  • Gebruik van oliën of andere vloeistoffen dan water.
  • Door het onjuist ontkalken of te weinig ontkalken van de stomer. Ontkalk de stomer regelmatig (elke 10-15 stoombeurten) met een erkende ontkalker, bijvoorbeeld de ontkalker uit de webshop of HG Snelontkalker. Volg goed de gebruiksaanwijzing op de verpakking. De stomer kan op kalk gecontroleerd worden door het gat te kijken waarmee het ook wordt gevuld met water. Door het rubber aan de kant te drukken (ja, dit gaat wel) kan er worden gekeken of er kalk binnen in aanwezig  is.
  • Is dit niet het geval, dan wordt er een onderdeel pas nagestuurd na betaling van dit onderdeel.
    Een vervangend onderdeel wordt nagestuurd als het kapotte onderdeel aan hooistomer.nl retour is gestuurd en is ontvangen. Blijkt er bij controle dat er schade is ontstaan wat onder garantie valt, dan wordt er direct een vervangend artikel opgestuurd.
  •  

Verder:

De hooistomer kan binnen 14 dagen retour gestuurd worden zonder opgaaf van reden in de originele verpakking, zonder dat deze is gebruikt en natuurlijk zonder beschadigingen. De verzending en het risico is voor de koper. Is de hooistomer in originele staat retour ontvangen, dan wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour gestort.

Vakantie

Momenteel is Hooistomer.nl met vakantie.

Al uw vragen en bestellingen worden woensdag 28 april verwerkt.